września 01, 2016

Polowanie na gwiazdy

Od bardzo dawna marzyłam o tym żeby zrobić zdjęcia gwiazd. Ale na przeszkodzie stał najpierw brak dobrego statywu, potem jak już udało mi się zebrać to pogoda się psuła. Przeciwności losu i kłody pod nogi, ot co. Więc oglądałam cudze zdjęcia i wzdychałam z zachwytu i zazdrości. Aż w końcu kiedy sprzęt został już zebrany, a zazdrość prawie mnie zeżarła powiedziałam sobie - DOŚĆ! Dość czekania, dość wzdychania i szukania wymówek. Ruszamy! 

Razem z Klaudią zapakowałyśmy do plecaków najpotrzebniejszy sprzęt, na siebie ciepłe ubranie (w tym roku lato jakoś nie chce nas dopieszczać...) i ruszyłyśmy. Na rowerach, bo do jakich poświęceń człowiek nie jest zdolny kiedy chce zrobić coś fajnego ;) 

Łatwo nie było, statyw sprawy nie ułatwiał. Ale dotarłyśmy, zdjęcia zrobiłyśmy, a mi udało się załapać na kilka spadających gwiazd. 
Poniżej przedstawiam Wam efekt naszej pierwszej gwiezdnej przygody. Czy warto było - oceńcie sami :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotoalternatywa , Blogger