września 09, 2016

...bo moją największą zaletą jest skromność ;)

Jak w tytule. Oczywiście z przymrużeniem oka, ale rzeczywiście jestem raczej skromna. Dlatego większość z Was wie o mnie raczej niewiele.

Ci, którzy mnie znają wiedzą, że fotografia jest moją pracą, pasją i życiem. Potrafię o niej mówić godzinami, sesje zdjęciowe nigdy mnie nie męczą, a spędzanie całych nocy przed komputerem daje mi mnóstwo satysfakcji. 


A co z nauką? Uczę się w wolnych chwilach. Mam swoich ulubionych fotografów i retuszerów, oglądam filmy z backstage'y, tutoriale itp. 

Oprócz samokształcenia i kursów on-line odbyłam również kurs indywidualny w Akademii 

Fotografii w Warszawie.




Dlaczego to wszystko opisuję? Dla wielu z Was ważne są nie efekty osiągam, ale to czy posiadam papierek potwierdzający moje umiejętności. Nie mam Wam tego za złe! Rozumiem Was dobrze, ponieważ w dzisiejszych czasach jest wielu "photography'ów", którzy uważają, że samo posiadanie lustrzanki czyni z nich fotografa. Dlatego właśnie piszę o własnym doświadczeniu.

Mam też dla Was propozycję. Co powiecie na "dzień otwarty"? Będziecie mogli przyjść, obejrzeć sprzęt którego używam, spróbować zrobić zdjęcie w trybie manualnym (czyli takim, którego sama używam), porozmawiać, dowiedzieć się jak wygląda u nas sesja zdjęciowa i poznać nas na żywo. :) Jeśli jesteście zainteresowani - piszcie śmiało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotoalternatywa , Blogger