września 24, 2016

Martyna i Darek

Nie ma nic wspanialszego niż dwoje zakochanych ludzi


Dlatego tak bardzo cieszę się, że mogłam sfotografować cudowne, świeżo upieczone małżeństwo. 
Z Martyną i Darkiem spotkaliśmy się w Świerkówku. Razem z Klaudią przygotowałyśmy wcześniej wianek i bukiet z wrzosów, po które jechałam wcześnie rano razem z Maćkiem. 
Oczywiście nie obeszło się bez zdjęcia bekstejdżowego ;) 
Na poniższym zdjęciu oczywiście Maciek. W wianku, bo nie miałam gdzie go położyć, a on taki delikatny ;)


Oczywiście podczas sesji towarzyszyły nam w ilości stanowczo nadmiernej komary i inne leśne stworzonka, ale popsikaliśmy im środkiem subtelnie odstraszającym i w związku z tym byłam jedyną ich ofiarą. Na samą myśl mnie swędzi :D
Ale!
Było warto! Z resztą, sami się przekonajcie :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotoalternatywa , Blogger