sierpnia 24, 2017

Wrzosowa bajka

"Ja bajki tak lubię ogromnie."
                                                                                               Julian Tuwim

To prawda. Uwielbiam bajki i baśnie. A kto lepiej wczuwa się w bajkowy klimat niż dzieci? 
Z umówieniem na sesję miałyśmy mały problem, ponieważ akurat pogoda zaczęła się psuć. Ale jak na specjalne zamówienie tuż przed sesją zrobiło się ciepło i słonecznie. 
Wiele osób wie, że uwielbiam zdjęcia plenerowe. I kiedy tylko mam okazję - pędzę do lasu czy nad jeziora i tam właśnie realizuję sesje. 
A co jest najbardziej magicznego w lesie? Wrzosowisko! 
Dlatego spakowałam walizę, wrzuciłam do nich kilogramy zwiewnych materiałów i moją ulubioną tiulową spódnicę. Waliza do bagażnika, dziewczyny do samochodu i ruszyliśmy.
Miejsce wypatrzone przez Macieja przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Dlatego sesja bajkowa wyszła po prostu niesamowicie. Efekty możecie podziwiać poniżej.
Oczywiście jak zawsze zaczynałam od luźnych ujęć, żeby poznać dziewczyny, a potem przejść do ujęć, na których zależało mi najbardziej :)























































 Jeśli spodobała Ci się sesja bajkowa - napisz do mnie, pozwól mi uwiecznić Twoje piękno na niebanalnych, magicznych ujęciach.
A jeśli uważasz, że może się ona spodobać również Twoim znajomym - udostępnij :)
Możesz również podarować sesję zdjęciową w prezencie ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotoalternatywa , Blogger