sierpnia 02, 2016

Claudia - fotograf




Mam na imię Claudia i jestem pomysłodawczynią Fotoalternatywy. Długo siedziała wyłącznie w mojej głowie, aż w końcu spotkałam ludzi, którzy mnie wsparli i pomogli zrealizować moje marzenia.

Celem Fotoalternatywy jest sprawianie, że ludzie zauważą swoje piękno i poczują się pewniejsi siebie. Chcemy być przy Was w cudownych chwilach jak ślub czy ciąża, ale także w chwilach zwątpienia, kiedy to potrzebujecie kogoś, kto powie Wam jacy jesteście cudowni.

Fotografii uczę się sama. Miałam okazję uczestniczyć w kursach, ale były one jedynie uświadomieniem, że samokształcenie jest dobrą drogą. Każdą wolną chwilę poświęcam na rozwijaniu swoich umiejętności, nauce pozowania i uczeniu się jak najlepszej obróbki, aby efekty były jak najlepsze.

Jakiego używam aparatu, jakie mam obiektywy i co tam w moim studio stoi - możecie zobaczyć podczas sesji. Nie będę się na ten temat rozpisywać, bo to nie sprzęt robi zdjęcia, a fotograf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fotoalternatywa , Blogger